onsdag den 4. juli 2012

Så er der lidt til damerne og 4. Juli

4. Juli er uafhængighedsdagen her i USA. I år er det 200 året for begivenheden hvilket bliver fejret med virkelig MANGE forskellige  skibe i havnen. Der er virkelig mange krigsskibe OG SØMAND I UNIFORMER!!!!!! Det danske krigsskib Esbern Snarre er også i Boston men de danske sømand har en eller anden mærkværdig ørken uniform på (kaki T-shirt og kamuflage bukser i brune farver??) Men heldigvis er det ikke alle der ligner de danske sømand!!! 
Til de næste tre billeder skal der synges/nynnes:
" Når en sailor, 
en rigtig sailor går i land, 
så ved man aldrig hvad der kan ske" 
(ha' venligst Otto Brandenburgs dejlige ryst med i det indre øre når i traller derudad!!)
to letmatroser og Metzen ;o)
matroser..... vældig fine
MATROSEN ;o) Lader billedet stå til de damer........

Nå...

4. Juli

Vi fejrede 4. juli med dejlig gåtur i Boston. Farfar og Hansen var ude og se noget militær og noget kanon-halløj men ikke Ella og jeg. Men efter millitær gik vi alle en dejlig tur i ca. 32 graders varme og høj solskin. Vi drak eftermiddagskaffen i Prudential Centerets sydlige have, og her er billedet taget.
Nu til æsel... Hvis du undrer dig over min stråhat så er det fordi det er smart (synes jeg) og så fordi jeg er blevet skoldet i min skildning..... AV for den og solcreme i håret er altså noget rod!! Så derfor denne chikke nødløsning
Hansen og Ella på gåtur rundt om springvandet i Common.

Aftenen her i Boston bliver afsluttet med et fantastisk fyrværkeri!! Jeg er dog hjemme med en sovende Ella, mens farfar og Hansen er gået til floden for at se det (jeg ser det i fjernsynet)
Oven i dette skal det lige siges, at der er et gigantisk tordenvejr på vej, kan se lynende og jeg HADER tordenvejr!! (og edderkopper men dem har jeg ikke set nogen af)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar