søndag den 20. maj 2012

Quater samling og små og store størrelser

Dette indlæg handler om Hansens Quater samling, Ellas nye sko og min nye ketchup. 
Underligt vil nogen tænke, men det er jeg ligeglad med for det er min blog.
Her i USA har de i 1999 lavet et quater mønt tiltag. Staten lavede en quater for hver stat, efterfølgende er der så kommet nogle "special edition" mønter, men altså har hver stat deres egen quater og dem samler Hansen så på. Hver mønt blev produceret i ca. 10 uger og vil ikke blevet lavet igen. 
Dette quater tiltag blev taget for at lave en ny generation af møntsamlere, det blev en succes hvor ca. halvdelen af USA's befolkning samler og har gjort at USA indtil nu har tjent ca. 3.0 billion dollars! Må siges at være en succes.
Og her i unit 21 ja der samler vi også på mønter, vi er med på dillen!



Et lille udvalg af quarterne.




Mit yndlingsmotiv. Mønten er fra Nevada



Her ses Ellas nye sko! 

Ellas Converse og mine Converse


Ja hvad kan jeg sige, jeg er røget i igen! Dem der kender mig rigtig godt ved, at jeg tidligere i mit liv har været stærkt afhængig af HEINZ! Jeg har dog været på afvænning, og var sådan set blevet "clean", men må sige at jeg er faldet i igen med et STORT plask!! Størrelsen på Heinz flasker herover er svimlende, dog ikke for en der var blevet "clean". Her ses Ellaen igang med at undersøge livets eliksir.
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar