mandag den 26. marts 2012

Flyvning med baby, skal jeg være nervøs?

Skal jeg mon tænke UHA eller....? Skal ud at flyve med Ella en 5 en halv måned gammel frøken. Hun vil ikke bruge sut, hun vil ikke have sutteflaske, så tænker da noget over om trykket i kabinen vil påvirke hendes ører? Og tænker også om vi bliver de der irriterende mennesker, der tager deres skrigende unge med ud at flyve for at irritere de andre i flyet? Sådan tænkte jeg altid selv inden jeg blev mor, og hold da helt op jeg har fløjet langt med skrigende babyer! Men ved nu at disse mennesker ikke har taget deres babyer med for at irritere andre mennesker, men måske fordi de skulle på arbejde et andet sted i verden, fordi de måske havde familie et andet sted end DK, eller slet og ret fordi de bare skulle på ferie. 
Mange gode råd er givet: panodil, saltvandsnæsedråber, give mad (give sut og flaske, se tidligere i teksten) en masse nyt legetøj osv. osv..
Jeg skal nok melde tilbage med update om hvad der skete!!

2 kommentarer:

  1. Gør dig ikke for mange bekymringer. Det skal nok gå ;o)

    Jeg har godt nok aldrig fløjet med tøserne da de var babyer, men på første flyvetur var de 2 år. Siden har vi fløjet meget, og der har aldrig været noget.
    Ella kommer sikkert til at sove på størstedelen af turen, og ellers skal hun bare spise og hygge sig ;o)
    Hvornår flyver I?

    SvarSlet
  2. Tak Cremeulla ;o) Men er dog en lille smule nervøs alligevel!! Vi skal flyve kl. 10:00 til Frankfurt og så en time i Frankfurt og så ellers over Atlanten derfra. Og håber at hun sover og hygger sig som du skriver!!!! Hils alle i det norske

    SvarSlet