mandag den 19. marts 2012

Ankelstøvlerne

Må skrive om de sorte ankelstøvler jeg har været på jagt efter i et stykke tid nu!! De er som skrevet sorte, og har en lædersnor i lynlåsen. De har været umulige at opdrive!!!! Og her taler vi om, at jeg har været på en SERIØS jagt!! Men så midt i min jagt slår det mig at der sikkert er nogen der har blogget om lige netop disse støvler og SELVFØLGELIG er der det, min tak til fashionmanifest.dk for hun havde netop en lille historie om SHOE BIZ støvlerne som jeg lige manglede. 





Her er de så, er helt sikker på at disse støvler vil klæde mig når jeg skal trave rundt i Boston!! Mon ikke de kommer til at ligge i kufferten eller side på mine fødder når Atlanten bliver krydset?! (det tror jeg nok I kan regne med)

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine. Rigtig gode trave og skubbe barnevogns-sko ;o)

    SvarSlet