tirsdag den 12. juni 2012

Der er sket lidt af hvert.

Så er det et stykke tid siden der har været aktivitet her på bloggen. Men nu kommer der lige en update.
Vi går stadig til rytmik med Ella. Thomas har været til "rundbold" (også kaldet baseball) og han har været til La cross (et underligt spil....måske lidt en blanding mellem badminton, kroket og noget 3., måske har jeg ikke lige forstand på det!!?)
Jeg har drukket kaffe med præstens kone Abby. Hun + mand og datter er flyttet hertil fra North Carolina og hun kender heller ikke et øje.
Jeg har været i skole på Massachusetts College of Art og det var helt UTROLIG!!!!!!!!!....
Ella kommer omkring, mest i bakgear og det kan man blive MEGET sur over!!
Smukke Boston en vindstille dag med reflektion i "reflecting pool". Høj bygning til venstre er Prudential (den vi kan se "lige" ude foran vores stuevindue) 
Her er lidt fotodokumentation.



Hundelufter i Public Garden. Læg mærke til den franske bulldog ;o) savner Ludwig 

Ella fanget under skabet i stuen.

Herunder nogle af mine tryk fra min skolegang her i Boston
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar